Prijava na e-nasvete

Študentska vadba: zmigaj se za zdravje

Študentska vadba je pomembna, saj izvajanje le tega, vpliva na delovanje organizma in možganov. Pogosto se zgodi, da se nekateri študenti med študijem nehote zredijo, izgubijo kondicijo in voljo do gibanja. Bodite produktivni, aktivni, naredite si urnik, pojdite na sprehod, včlanite se v kakšno rekreacijsko ustanovo in se začnite gibati. Čas se vedno najde, možnosti je ogromno. O gibanju smo se pogovarjali s trenerjem fitnesa in strokovnjakom za prehrano Urošem Petanom iz individualnega fitnes kluba ONE to ONE in Andrejem Milutinovičem, osebnim trenerjem fitnesa iz fitnesa Fitnes Freak.

Študentska vadba – zakaj je dejansko pomembna

Šport nam pomaga pri ohranjanju zdravja, preprečuje debelost, ohranja vitalnost telesa in nas tudi umsko razbremeni. Po besedah Petana je za zelo pomembno ohranjanje dobre kondicije. Ta pripomore k hitrejšemu in učinkovitejšemu učenju, navsezadnje pa je katerikoli šport boljši od telesnega brezdelja. Razčlenil je pomen učinkov, ki jih imajo športne aktivnosti na telo. Izpostavil je krepilno vadbo (vadbo za moč) in vzdržljivostno vadbo (vadba, s katero ohranjamo zdravje srčno-žilnega sistema). K prvi spadajo fitnes vadba, gimnastika, pumpaerobika …, z njo pa boste dosegli primeren tonus vseh mišičnih skupin in hkrati zavarovali sklepe. Ohranili boste zdravo hrbtenico in si oblikovali telo.

Študentom svetujemo dve ali tri eno uro trajajoče vadbene enote tedensko. Vzdržljivostna vadba pa bo poskrbela za vašo vitalnost tudi v obdobju starosti. Sem sodijo pohodništvo, tek, kolesarjenje, rolanje, plavanje …

Kot pozitivno lastnost vzdržljivostne vadbe Petan izpostavlja: »Dobro vzdržljivostno treniran posameznik v primerjavi z neaktivnim človekom tudi v mirovanju porablja več kalorij in je veliko boljši porabnik maščob. Posledica je vitkejše telo in boljša toleranca do nezdravih prehranskih navad.« Bodočim študentom svetuje dve 45–60 minut trajajoči vadbeni enoti tedensko in vsaj tri vadbene enote mesečno, ki trajajo vsaj 90 minut.

Pozitivni učinki študentske vadbe

Če vas zanima kombinacija vzdržljivostne in krepilne vadbe, so moštveni športi pravi za vas. Mednje prištevamo nogomet, košarko, odbojko … Sodelovanje v skupini pa vas lahko dodatno motivira, saj je vključen element igre. Omejenost s časom je po mnenju Petana relativen pojem in ne bi smel biti problem. Čas, ki ga boste namenili športu, bo dvignil učinek vašega učenja, zmanjšal pogostost obolevanja, posledično zmanjšal odsotnost ali zaostajanje za učnim načrtom. Na koncu pa vam bo zaradi redne športne aktivnosti ostalo več časa in življenje bo lepše. Milutinovič pa priporoča tek, plavanje in obiskovanje fitnesa, saj gre za športe, ki ne zahtevajo veliko priprav in ne vzamejo veliko časa.

Šport za študente

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

Sodelujoči strokovnjaki

PODOBNE INFO

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj

PREBERI VEČ

MNENJA ŠTUDENTOV

O NAS

Za vsa vprašanja, komentarje, ideje nas kontaktirajte. V najkrajšem možnem času vam bomo poskušali odgovoriti.

Stik z nami: info@MestoMladih.si

SLEDI NAM