Domov Oznake Rekreacija

Oznaka: rekreacija

Vadbe v koraku s časom

Zdrav duh v zdravem telesu naj postane vodilo vašega vsakdana. Čeprav se vadbam na tekaških stezah vrača popularnost, preprosto nimamo več časa, da bi ure in ure na teden preživeli v fitnes centrih.

Zaplešimo skupaj

Ples in plesni gibi so od nekdaj nakazovali na združevanje in povezanost med dvema osebama. Gre za intenzivno rekreacijo, ki ohranja čvrsto in močno telo. V zadnjih letih je ponovno popularnost doživela razvpita salsa in plesni večeri v studih in na ulicah.

9 norih vadb za vsak dan

Iščemo nove in zabavne načine, kako bi vnesli v naš vsakdan več telesnih aktivnosti. Imamo nekaj predlogov, ki ne le da vas bodo spotili, hkrati se boste tudi noro zabavali.

10 nasvetov za začetnike teka

Tek je rekreacija, s katero boste zbistrili glavo od študijskih obveznosti, ki ga lahko izvajate kadarkoli in kjerkoli. Zbrali smo nekaj napotkov za lažji začetek tekaškega treninga.

Indoor aktivnosti – vodene vadbe

Kako se lahko v hladnejšem času učinkovito razgibate na različnih vadbah, ki jih ponujajo v športnih dvoranah različnih centrov. Predstavljamo Pilates Flow, Simply Step, Body Attack, Body Pump, Zumbo, Crossfit in različne oblike joge.

Na kaj paziti pri športni rekreaciji?

Seznam športnorekreativnih dejavnosti, s katerimi se ukvarjamo, je dolg, na vodilnih mestih po priljubljenosti pa so dejavnosti, ki se odvijajo v naravi, kot so hoja (sprehodi), plavanje, kolesarjenje, alpsko smučanje in planinarjenje. Pri vsaki športni rekreaciji pa je potrebno upoštevati osnovna pravila, ki preprečujejo nastanek poškodb in olajšajo vadbo.

Kaj so Kettlebells?

Kettlebells so po obliki podobne bowling kroglam. Velike krogle iz litega železa z ročajem na vrhu. Kettlebells razpon v teži od dveh funt (približno 1kg) do več kot 100 funtov (približno 50 kg).

VIDEO: Kako izgleda vadba pole dance?

Je to šport, zabava, kaj potrebujem za tečaj pole dance-a in kako to izgleda v praksi? Preveri v videu.

Skrita telovadba

Ključ do zdravega počutja in posledično tudi videza je predvsem redna telesna vadba. Vendar pa lahko kalorije pokurimo tudi z različnimi opravki, kot so sprehod od faksa do doma, pomivanje kopalnice in hoja po stopnicah. Nekatere raziskave so pokazale, da je takšno gibanje na dolgi rok lahko zelo učinkovito, zato si v spodnjem članku preberite, kako se ga lotiti.

Joga je za vsakogar

Marta Perčič, društvo Moja Joga opisuje jogo »kot najbolj celovito vadbo telesa, ki vključuje vse plasti človeka: fizično telo (mišice, sklepi, notranji organi in sistemi …), mentalno telo, vitalno telo, astralno telo …«.