Prijava na e-nasvete

Skrita telovadba

»Športna rekreacija je pomemben dejavnik pri zmanjševanju negativnih učinkov današnjega načina življenja. Ugodne posledice redne športne aktivnosti se namreč kažejo tako v izboljšanju gibalnih in funkcionalnih sposobnosti, v ohranjanju primerne telesne teže, v zadovoljstvu s seboj kot tudi v zadovoljevanju želje po socializaciji,« meni Maja Pori, predstojnica Katedre za športno rekreacijo in zdravje na Fakulteti za šport.

Največ energije čez dan porabimo predvsem z vsakodnevnim gibanjem, ki ga lahko razdelimo na dve vrsti. V prvo skupino uvrščamo transportne oblike gibanja,  kot so pot na faks ali v službo, nakupovanje, prevažanje s kolesom in rolerji, hojo po stopnicah in podobno.  Drugo skupino pa sestavljajo delovno-rekreativne oblike gibanja, kot so sprehajanje, pomivanje in pospravljanje stanovanja. Vsakodnevnemu gibanju po porabi energije sledi športna rekreacija, s katero se običajno ukvarjamo nekajkrat tedensko in zajema različne športe.

aktivnosttrajanjeporaba kalorij
počasno sprehajanje30 min132
hitro sprehajanje30 min189
sekanje drv30 min180
kolesarjenje30 min210
hoja po stopnicah navzgor10 min144
učenje30 min40–50
delo sede30 min65
oblačenje in umivanje30 min106
pomivanje tal30 min155
pleskanje stanovanja30 min118
kidanje snega30 min265
zmeren ples30 min142
likanje30 min126
nakupovanje60 min181
vožnja avtomobila60 min100
govorjenje po telefonu60 min85
branje60 min81
spanje60 min71
prehranjevanje60 min35

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

Sodelujoči strokovnjak

PODOBNE INFO

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj

PREBERI VEČ