Prijava na e-nasvete

6 idej za redno gibanje

V današnjem hitrem tempu življenja, kjer se zdi, da nam časa primanjkuje, je ključno, da izkoristimo vsako prosto minuto za ohranjanje telesnega in duševnega zdravja. Slog življenja, ki ga zaznamujejo produktivnost, aktivnost in dobra organizacija časa, nam omogoča, da skrbimo zase, za redno gibanje, ne glede na natrpan urnik obveznosti.

Redno gibanje – kako začeti

Bodite produktivni, aktivni, naredite si urnik in izkoristite vsako prosto uro za sprehod, včlanite se v rekreacijsko ustanovo in se začnite gibati. Čas se vedno najde, možnosti je ogromno. Če je vaš priljubljen izgovor »nimam časa« začnite s transportnim gibanjem. Nato pa trenirajte veščino organizacije lastnega časa, zapišite urnik in trenirajte ob določenih urah.

Od sprehodov in rekreativnih dejavnosti do premagovanja stopnic namesto dvigala, obstaja širok spekter možnosti, kako v vsakdan vključiti gibanje in sprostitev. Raziskali smo nekaj preprostih, a učinkovitih načinov, kako postati bolj aktivni in poskrbeti za svoje zdravje, ne glede na omejenost časa.

  • Peš ali s kolesom na faks – Na predavanje se namesto z mestnim avtobusom odpravite peš ali s kolesom. Lahko za začetek, izstopite eno postajo prej in se sprehodite do želenega cilja, nato dve postaji prej, itn.
  • Vedno izberite stopnice – Premagovanje stopnic na fakulteti do drugega nadstropja naj bo vsakodnevna zavestna odločitev. Do predavalnice boste prišli hitreje in hkrati naredili nekaj zase.
  • Kofetkanje »on the go« – Če ne morete brez popoldanske kavice, se s prijateljem/prijateljico najprej odpravite na kratek sprehod. Ppotem pa na zasluženo kavo oz. si vzemite kavo sabo. Lahko si za spremembo izberete kavarno na drugi strani mesta in ne spet tisto, v neposredni bližini fakultete.
  • Športni vikendi – V vseh letnih časih si lahko organizirate vikende, v katerih boste združili rekreacijo in zabavo. Odpravite se na potep na bližnji hrib, kolesarjenje, v adrenalinski park, plavanje, smučanje, sankanje, tek na smučeh.
  • Sproščanje – Sprehod v bližnjem gozdu ali parku je odličen način, kako za nekaj časa preženete običajne skrbi in tehtno v miru premislite o morebitnih življenjskih izzivih.
  • Vadba doma – Če ste dovolj disciplinirani, vam ni treba obiskovati organizirane vadbe in lahko vaje izvajate kar doma. Potrebujete le nekaj osnovnih pripomočkov (podlago za jogo, elastični trak, utež (uporabite lahko tudi plastenke vode ipd.)).

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

Sodelujoči strokovnjak

PODOBNE INFO

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj

PREBERI VEČ