Prijava na e-nasvete

Zdravi večerni prigrizki

K zdravemu prehranjevanju in boljšemu načinu življenja vas bo vodilo le nekaj minut več za pripravo hrane.

Da bo nekoliko lažje, smo z Aljo Dimic, prehranska terapevtka, Center Holistic za vas pripravili nekaj idej z bolj zdravimi alternativami tovrstne prehrane.

Kravje mlekoRastlinsko mleko, saj je veliko lažje prebavljivo, pri presnovi pa ne ustvarja kislih presnovnikov, ki so razloga za številne sodobne bolezni – vnetja, alergije, zastajanje vode, kronična in avtoimuna obolenja
ČokoladaSurov, presni kakav, saj ne vsebuje dodanega sladkorja in maščob, vsebuje pa veliko megnezija, železa,kalcija, cinka, bakra, žvepla in kalija, s čimer poskrbimo za boljšo kri, več energije in trdne kosti.
ČipsIzberite kodrolistnati ohrovt ter oprane liste dobro zmešajte z žlico olivnega olja, indijskih oreščkov in origana, ki ste jih dobro zmiksali v mešalniku. Posušite v dehidratorju ali v pečici na 40 C. S tem boste v svoje telo vnesli številne vitamine, minerale in potrebne maščobne kisline.
Brezalkoholne gazirane pijačeStisnite si svež korenčkov sok, ki vas bo nahranil s pomembnimi encimi, ki so nujno potrebni za presnovo vseh makrohranil in kasnejše absorbcije v telo. Korenčkov sok vsebuje veliko betakarotenov, močnih antioksidantov, s čimer boste poskrbeli za zdrav imunski sistem.
KavaIzberite zeleni čaj, saj je močan antioksidant in deluje kot lovilec prostih radikalov. Odličen je kot splošna krepitev imunskega sistema, spodbuja prebavo in presnovo, znižuje slabi holesterol in čisti kri.
TorticeNaredite si presno tortico iz namočenih indijskih oreščkov, mandljev, datljev in makadamije, ki ste jih dobro zmiksali v mešalniku. Maso razporedite na dno okroglega pekača. Za maso uporabite stlačeno banano, vanilijo, cimet in limonino lupinico bio limone.
Repično oljeUporabite laneno olje, saj vsebuje nujno potrebne omega 3 maščobne kisline, ki pravzaprav sestavljajo vsako membrano naše celice, v njej zadržujejo hranila in preprečujejo depresijo, tesnobnost in nihanje razpoloženja.
Bele testenineIzberite brezglutenske ajdove testenine, saj gluten zalepi črevesne resice, povzroča vnetja, kar vodi v maloabsorbcijo hranil, prebavne težave, napihnjenost, Chronovo bolezen in številne druge težave, saj se kar 80% celic imunskega sistema nahaja v črevesju.
Bel kruhNamesto kruha, ki onemogoči dobro prebavo, raje izberite brezglutenske krekerje, ki se hitreje presnovijo, ne obremenijo črevesja in vsebujejo veliko beljakovin.
SirNamesti sira, ki vsebuje veliko maščob, si raje privoščite pusto, nehomogenizirano skuto, ki vsebuje pomembne aminokisline in je lahko prebavljiva.
SladkarijeNamesto kupljenih sladkarij si raje pripravite presne korglice iz namočenih in dobro zmiksanih indijskih oreščkov, mandljev, datljev, marelic, kakavovih zrn, žličke kokosove maščobe, prave vanilije in cimeta. Oblikujte kroglice in jih povaljajte v kokosovi moki.

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

Sodelujoči strokovnjak

PODOBNE INFO

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj

PREBERI VEČ