Prijava na e-nasvete

Kaj so Kettlebells?

Kettlebell oziroma po rusko girya so železne uteži, ki so podobne topovski krogli, le da imajo še ročaj, za katerega jih lahko vihtimo. Uporabljajo se za rekreacijo, ki združuje kardio, vaje za moč in trening za fleksibilnost. Veliko se uporabljajo tudi med body builderji, njihova teža pa se giblje od 4 kilograme pa nekje do 32 kilogramov, preskoki med težo so po 4 kilograme (torej, 8, 12, 16 itd.).

Posebnost kettlebell

Če ste začetnik, vam priporočamo, da vam vaje in vadbo pokaže trener, saj kettlebell niso niti malo podobne navadnim utežem. In sicer teža pri kettlebell ni razporejna enakomerno, zato je treba še bolj delati z osrednjim delom telesa in se truditi za ravnotežje. Tudi točka težišča se spreminja, načinov uporabe pa je več kot pri navadnih utežeh, gibanje je predvsem v zamahih. Vadba kettlebell se je v zadnjem času zelo popularizirala, poslužujejo pa se jo v vojski, profesionalni športniki, rokoborci, nogometne ekipe itd. Primerna je za vsakogar, od začetnikov pa do ekstremnih športnikov. Vadite lahko kjer koli, vse kar potrebujete sop kettlebell.

Vadba s kattlebell

Kot pred vsako vadbo je tudi tu najprej pomembno ogrevanje. Ogrejte celotno telo, predvsem križni del hrbta in rame. Osnovno vadbo sestavljajo nihanje (swing), izmikanje (snatch), potiski (jerk) in ostali. Začetniki naj začnejo vadbo z najbolj osnovnim zamahom z dvema rokama. Z nogami stojite malce širše kot je vaša širina bokov. Kettlebell držite z obema rokama, tako da imate palce obrnjene navzdol, roke pa pred seboj. Kolena malce pokrčite in spustite telo (se na pol usedite), vendar ne preveč nizko. Kettlebell nato vihtite. Pri tem pazite, da vsakič ko kettlebell dvignete pred sabo, napnete stegenske in ritne mišice, ter imate vseskozi napet osrednji del telesa. Zgornji del telesa imejte čim bolj raven, gibanje pa naj prihaja iz bokov, ne rok. Vsakič ko kettlebell spustite vdihnete, ko jo dvignete pa izdihnete. To je najbolj osnovno gibanje.

Za konec

Za vadbo s kettlebell je značilno, da se naredi veliko ponovitev. Trenira se eksplozivno, vaje pa so razgibane, lahko se jih tudi kombinira. Vadba s kettlebelli razvija moč, mišice so obremenjene in raztegnjene v večjem razponu, saj se dela celotne gibe. Z vadbo boste izgubili maščobo in pridobili mišice. Za več informacij pobrskajte po internetu in si poglejte posnetke primerov vadb.

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

Sodelujoči strokovnjak

PODOBNE INFO

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj

PREBERI VEČ