Prijava na e-nasvete

Zeleni smoothieji

Zelenje vsebuje veliko klorofila, vitaminov, mineralov, encimov in antioksidantov. Molekula klorofila, ki je sestavni del zelenega, je zelo podobna molekuli človeške krvi. Z uživanjem veliko zelenega je torej tako, kot bi dobili zdravo krvno transfuzijo.

– Zeleni smoothieji so enostavni za uživanje, saj je hrana v tekoči obliki, zato telo lažje absorbira vse hranilne snovi.
– V nasprotju s sokovi vsebujejo vlaknine, ki pozitivno delujejo na prebavo.
– Uživajo jih lahko vsi ljudje, saj večina ljudi, tudi vegetarijanci, vegani in presnojedci, zaužije premalo zelenih hranil.
– Naredijo se hitro in enostavno, pri pripravi pa skoraj ne omažemo posode.
– Če jih redno uživate, posledično zmanjšate vnos maščob in soli v vaše telo.
– Zeleni smoothieji so najboljši sveži, vseeno pa zdržijo do tri dni v hladilniku.
– Priporočajo se pri dietah in zdravstvenih težavah, redno uživanje pa preprečuje vrsto bolezni.

NEKAJ NASVETOV

Priporočljivo je, da na dan zaužijete od dva do tri kozarce zelenih smoothiejev. Victoria Boutenko, ki je začetnica gibanja zelenih smoothiejev, za zelenje šteje vse, kar se lahko ovije okoli prsta (npr. kumare, bučke in brokoli so tu izključeni). Priporoča temno zelenje, kot je špinača, peteršilj ali regrat, uporabite pa lahko tudi zelenje, ki ga najdete na travniku, kot so detelja, kislica, listi bučk ali pa listi grozdja. Smoothiji naj bodo sestavljeni iz 40 % zelenja in 60 % sadja, priporočajo se predvsem banane, ki nadvladajo zeleni okus, zato so smoothiji okusni. Pomembno je tudi, da za smoothieje uporabljate mešalnik in ne sokovnik, saj takšni smoothieji obdržijo vlaknine. Zeleni smoothieji telo razstrupljajo, zato boste lahko po nekaj dneh izkusili klasične simptome razstrupljanja, kot so glavoboli, utrujenost itd., ki pa bodo čez nekaj časa izzveneli. Če boste smoothije redno uživali, je pomembno, da uživate raznovrstno zelenje (npr. ne vsak dan ohrovta in špinače), saj zelenje vsebuje alkaloide, ki so pri rednem uživanju lahko strupeni.

RECEPT ZA KONEC

Ko pripravljate zeleni smoohie, vedno uporabite sadje, zelenje, vodo in ničesar drugega. Vsi ostali dodatki, kot so npr. oreščki, jagode itd., lahko zmanjšajo učinkovitost. Pri pripravi tudi ne komplicirajte in ne mešajte velikega števila različnega zelenja. In za konec – hitri recept za okusen in zdrav smoothie. V mešalniku zmešajte mango, banano in par jagod. Dodajte vodo in kodrolistni ohrovt. Vaš prvi zdrav zeleni smoothie je narejen. Dober tek.

Viri: http://ebookbrowse.com/green-for-life-victoria-boutenko-pdf-d316685779, www.rawfamily.com, http://greensmoothiesblog.com

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

Sodelujoči strokovnjak

PODOBNE INFO

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj

PREBERI VEČ