Domov Oznake Zdrava prehrana

Oznaka: zdrava prehrana

Soliti ali ne soliti?

Brez soli naše jedi nimajo pravega okusa. Ko kupujemo sol, lahko ugotovimo, da je izbira soli pravzaprav velika.

Sladkorji in intenzivna sladila

Zagotovo se je kdo izmed vas kdaj vprašal, ali res obstaja kakšna razlika med rjavim in belim sladkorjem ali pa, kaj vse je sladkano z intenzivnimi sladili. V zadnjem času se veliko govori tudi o aspartamu, pojavlja pa se vprašanje, koliko ga ljudje resnično poznajo.

Telesna vnetja

Vedno več strokovnjakov poroča o škodljivih vplivih, ki jih imajo nepravilna prehrana, vsakodnevni stres, pomanjkanje fizične aktivnosti ter tempiran način življenja. Škodljivi vplivi se kažejo predvsem na telesu, in sicer v obliki vnetij.

Pozdravite se s hrano

Namesto da bi bili polni energije s sklonjeno glavo korakate po ulicah in razmišljate o natrpanem urniku?

Vpliv hrane na tvoje učenje

Ni dovolj samo učenje. Poskrbeti je treba tudi za pravilno prehrano. Ponujamo vam nekaj idej za prigrizke med obroki, ki bodo dobro vplivali na vaše učenje.

Živila za srečo

Moč hrane ni samo, da nas nahrani, temveč tudi, da nam da energijo, nam izboljša počutje. Dokazano je, da zdrava hrana vpliva na naše dobro počutje in kakovost dela.

Hrana za zdravo mikrofloro

Jogurt pogosto predstavlja malico študentov in študentk, ker je poceni, lahko prebavljiv, predvsem pa zdrav obrok, ki vsebuje vse nujno potrebne hranilne snovi, poleg tega vsebuje še veliko število koristnih mikroorganizmov – probiotikov.

VIDEO: S5 sit – Polnjene bučke

Tokrat smo se lotili polnjenih bučk, s sirom, zelenjavo in kot priloga kuskus. Cena? Seveda spet pod 5 €. Idealno za kosilo ali pa zgodnjo večerjo.

Zdravo sadje

Dejstvo je, da je sadje zdravo. Vseeno pa vam predstavljamo nekaj zmotnih in resničnih prepričanj o sadju, ki smo jih preverili pri mag. Mateju Gregoriču, strokovnjaku za prehrano z Nacionalnega inštituta za javno zdravje.

Nevarnosti pri izbiri rib

Tedenski jedilnik naj bi vseboval vsaj od 4 do 5 enot ribjega mesa (okoli 16 do 20 dag rib), ki vsebuje dovolj visoko vrednih maščobnih kislin, pomembnih v zdravi prehrani, pravi mag. Matej Gregorič, Nacionalni inštitut za javno zdravje in dodaja, da so pomembne za varovanje srca in ožilja, za preprečevanje nekaterih oblik raka ali za večanje odpornosti organizma.