Prijava na e-nasvete

Moč pozitivnega razmišljanja

Izzivi v času študija vas pogosto pripeljejo do stresnih situacij. Nad stresne dogodke se podajte z močjo pozitivnega razmišljanja.

»S svobodno voljo se odločate, ali boste tarnali v vlogi žrtve ali pa boste zadovoljni kreatorji svojih življenj. Ko človek ve, kaj si želi, tudi nekaj za to naredi. Seveda pridejo v življenju dvomi, strahovi in vprašanja, ali ste na pravi poti. Takrat je treba prisluhniti svojemu srcu, se umiriti in zaupati,« razlaga Maja Debevc – Dobra Vila.

“Zelo pomembno je, da znate svoja čustva prevesti v besede. Tako vzpostavite pozitivno povezavo med tem, kaj se dogaja v vašem teledu in vašem umu.”

Kaj vpliva na moč pozitivnega mišljenja in uspeh

»Pri vsem tem je pomembno, da je vzpostavljen ritem, v katerem se znajdete (vedno se boste bolje počutili, ko imate stvari pod kontrolo). Pomembno je tudi to, da so negativne misli del vašega življenja. Namesto da porabljate energijo, da se jih na vsak način skušate znebiti, jih raje sprejmite in preobrazite, da bodo delale za vas,« pojasnjuje Lucija Hrovat.

Enostavna vaja Lucije Hrovat –  predihavanje za umiritev misli:
1. sproščen položaj
2. globoko vdihnite in izdihnite … ponavljajte nekaj minut
3. začutili boste umirjenost
Moč pozitivnega razmišljanja

Pozitivno razmišljanje je priučena navada

Z vztrajnostjo, vajami in pozitivnimi izkušnjami lahko pridobite zaupanje sami vase ter posledično pozitivnega občutka do stresnih situacij. Maja Debevc poudarja, da je zelo pomemben začetek dneva. »Najprej naredite namero dneva in si skozi dan ponavljajte afirmacijo: Dovoljujem si spremembo v sebi. Ko pride negativna misel, jo samo zamenjajte s pozitivno.«

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

Sodelujoči strokovnjaki

PODOBNE INFO

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj

PREBERI VEČ