Vsi, ki obožujete plesni kardio, zaplešite v odlično telesno pripravljenost. Izberite vadbo, ki je hkrati tudi izjemno zabavna in temelji na plesu. Zagotovo že poznate zumbo, ki ima latinski pridih. Kaj pa morda Bollywood vadba? Vadbo navdihujejo energični in srčni ritmi Bollywooda. Dinamične koreografije so povezane z visoko intenzivno intervalno vadbo. Vadba, v katero so vključeni kardio cikli, traja navadno med 40 in 50 minutami ter vključuje visoko in manj intenzivne plesne sekvence.

Ballroom dancing

Popularnim plesnim televizijskim oddajam je sledil razvoj fitnes programov, ki temeljijo na plesu. Eden izmed njih je Ballroom dancing – kardio vadba, ki temelji na plesnih korakih klasičnih plesnih zvrsti. Za izvedbo ne potrebujete partnerja. Ker pa je to tudi prikrita vadba, se boste tako zabavali, da boste pozabili, da hkrati tudi telovadite. Z osvojenimi koraki pa boste tudi pravi profesionalec na plesišču.

HTML Code here

Fitnes fuzije

Če niste pristaš plesa in plesnih korakov, potem bi bile bolj primerne vadbe, ki združujejo telesno aktivnost in petje, modra karaoke spin vadba. Če med vadbo pojete, naj bi vam to pomagalokontrolirati dihanje. Če lahko med vadbo nemoteče pojete, je to dober znak, da morate povečati intenzivnost. Po drugi strani lahko začnete tudi s spinsculpt vadbo, v okviru katere poleg kolesarjenja dvigujete tudi uteži, s tem pa si zagotovite cardio vadbo in trening moči za celotno telo.

Vadba v mestu s »kickbikom«

Zabavo iz otroštva prenesite tudi v študentska leta s kickbikingom. Razvijalci vadbe so prepričani, da če znate uporabljati skuter, boste uživali tudi v tej kardio vadbi, ki je odlična alternativa kolesarjenju in teku. Med vadbo uporabljate spodnji del telesa, predvsem meča in zadnjico, hkrati pa trenirate pravilno držo. Kickbike, ki izhaja iz Finske, postaja vse bolj popularen in je tudi tekmovalen šport zadnjih 25 let. Združuje različne dele popularnih športov – bordanja, skejtanja, teka in kolesarjenja. Popularen je tudi v svetu cross treninga ter pri pripravi na maratone in triatlone.

Hoja po vodi

Ste se že zapeljali po hribu v veliki plastični krogli (zorbing)? Naslednji korak je hoja po vodi v takšni krogli. V »waterwalkerz« to lahko postane resničnost. To je odlična vadba za ravnotežje, saj je najtežji del ta, da ostanete pokonci. Vključiti morate svoje mišice, predvsem trebušne. Čeprav je to videti zabavno, gre pravzaprav za vadbo celotnega telesa.

Razprite krila

Poleg hoje po vodi so v ospredju tudi vadbe, ki kljubujejo gravitaciji. To so areal joga, areal pilates in areal fitnes ter trapez vadbe. Nikar se ne ustrašite krogov in vrvi, ki visijo s stropa. Z vadbo boste poskrbeli za trdno jedro telesa, saj vključuje dvigovanje, zadrževanje gibov v zraku, lovljenje ravnotežja ter planke. Zvijajte se in obračajte z gibanjem, ki izboljšuje ravnotežje, moč in vzdržljivost.

Tek kengurujev

Vsekakor še nismo videli kenguruja teči na dolge proge. Ampak z železno »skyrunner« napravo, ki si jo namestite na spodnji del nog, lahko poskakujete in se odrivate, kot pravi kenguru. S pomočjo lastne teže se odrinete tako močno, da vas ponese 2 metra v zrak. Ta vadba podvoji upor, ki ga uporabljate pri običajnih aerobnih aktivnostih in lahko privede do izklesanih nog.

Dvigovanje uteži v bazenu

V svetu vodnih vadb se klasični vodni aerobiki, jogi in plavanju pridružuje še visoko intenzivna vadba. Vadbene tečaje so zasnovali tako, da so pravzaprav univerzalni »bootcampi«, ki vključujejo trening v in izven bazena. 75 % treninga se odvija v bazenu z visoko intenzivnimi gibi, ki so manj naporni za telo. Dvigovanje uteži v vodi je prava kardio vadba in vadba jedra telesa, ki manj obremeni sklepe. Hkrati pa voda prispeva k okrevanju telesa. Drugi del treninga pa je sestavljen iz sklec, izpadnega koraka in plankov.

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

PUSTITE KOMENTAR