fbpx
Domov Oznake Stres

Oznaka: stres

Psihološka e-svetovalnica

Vse se kdaj znajdemo na točki življenja, ko se ne počutimo najboljše v svoji koži, nas mučijo problemi, izzivi, nam je vsega preveč. Vendar pogosto nimamo nikogar, kamor bi se lahko obrnili za nasvet in pomoč.

Joga je za vsakogar

Marta Perčič, društvo Moja Joga opisuje jogo »kot najbolj celovito vadbo telesa, ki vključuje vse plasti človeka: fizično telo (mišice, sklepi, notranji organi in sistemi …), mentalno telo, vitalno telo, astralno telo …«.

Premagajte stres

Kaj sploh je stres, kako deluje naš um pri stresu in ali si ga ne nazadnje sami povzročamo? Dr. Aleksander Šinigoj razlaga stres preko nevrolingvističnega programiranja in podaja preproste korake, ki vam bodo pomagali ugotoviti, da si stres povzročate predvsem sami.

Naučite se optimizma

Optimizem je eden izmed pomembnih dejavnikov našega dobrega počutja ali psihičnega blagostanja, ki ga lahko opredelimo kot precej trajno pričakovanje oziroma občutje, da je življenje dobro.

Nespečnost

Svetovna zdravstvena organizacija definira nespečnost kot težave pri uspavanju in/ali vzdrževanju spanja ter kot občutek neosvežujočega spanca, ki se pojavlja vsaj tri noči na teden in ga spremljata slabo počutje in slabša učinkovitost podnevi.

Glavoboli in migrene

Negativna posledica izpitnega obdobja so, poleg neprespanih noči, za mnoge študente tudi ponavljajoči se hudi glavoboli, ki se pojavijo kot rezultat preobremenjenosti, živčnosti ter stresa.

Metode sproščanja

Ob napornem študiju in drugih obveznostih, ki nas spremljajo vsak dan, je dobro vedeti, kako se lahko sprostimo. Predstavljamo vam nekaj metod, ki jih lahko izvedete sami doma in še nekaj metod, ki jih je priporočljivo izvajati v spremstvu strokovnjaka.

Za čem najpogosteje zbolijo študentje

Po podatkih Dispanzerja za zdravstveno varstvo študentov Maribor (mag. Jasmina Skočir, dr. med. spec.) je v študijskem letu 2009/2010 zdravniško prvo pomoč poiskalo 800 študentov, ki so najpogosteje bolehali za vnetji dihalnih poti, srednjega ušesa in sečil, za akutnimi bolečinami in obolenji kože, alergičnimi reakcijami dihal in kože, poškodbami ter bolezenskimi znaki kot reakcijami na stres.

Globinska sprostitev za koncentracijo

Posledica študijskih pritiskov je stres, ki lahko postane kronični, zato je pomembno, da ga študenti znajo prepoznati in se znajo proti njemu boriti. Stres lahko prepoznate, če imate motnje spanja, če se velikokrat počutite utrujeni in nejevoljni, če se težko koncentrirate ali sprejemate odločitve, če postanete pesimistični, se težko sprostite.

Veste kaj je avtogeni trening?

Se zavedate, da lahko s sistematično vadbo samega sebe spremenite, začnete pozitivno gledati na svet, poiščete notranji mir in izboljšate svojo osebnost? Poznate avtogeni trening? Tehnika temelji na pozitivnih predstavah. Utemeljitelj avtogenega treninga J. H. Schultz je namreč ugotovil, da se uspeh začenja že s samo predstavo uspeha. Če se odločite za avtogeni trening, mislite le na uspeh in spremenili boste svoje ustaljene vzorce.