Prijava na e-nasvete

Vodnik po borilnih veščinah in aerobičnih vadbah

BORILNE VEŠČINE

– MUAY THAI ali tajski boks se je razvil iz starodavnega boksa Muay Burana. Sprva je bil namenjen vojskovanju (samoobrambi brez orožja), kasneje se je razvil v športno disciplino. Med borbo lahko uporabljate tudi nožne udarce, udarce s kolenom in komolci.

– TAI CHI predstavlja kitajsko terapevtsko veščino, ki temelji na počasnem in zavestnem gibanju telesa. Velik poudarek je na usklajenosti med dihanjem in gibi. Skladni in kontinuirani gibi sprostijo mišice, povečajo gibčnost in izboljšajo kondicijo. Tai chi je sestavni del zdravljenja, telesne koordinacije, sproščanja, samoobrambe in tudi tehnika za povečanje stopnje zavesti.

– TAEKWONDO je korejska borilna veščina, umetnost samoobrambe z uporabo nog in rok. Izboljšuje koncentracijo, telesno kondicijo in povečuje vztrajnost. Okrepi telo, utrdi mišice, med drugim odpravlja tudi odvečne maščobe.

– VUŠU, bolj znan kot kung fu, je izraz za skupek kitajskih borilnih veščin. V izvirniku izraz kung fu pomeni mojstrsko spretnost.

– SAVATE je francoska borilna veščina iz 17. stoletja. Odlikuje jo hitra in učinkovita nožna tehnika – boksanje z nogami. Temu primerna je tudi oprema borcev – posebna obuvala z dobrim oprijemom, ki omogočajo hitro gibanje in učinkovite udarce z nogo.

AEROBIČNE VADBE

– HOOPING: Zabavna skupinska vadba s hoop-om oziroma obročem. Večji kot je obroč, počasneje se vrti. Vadba je sestavljena iz aerobnih gibov z elementi plesa, ki so med vrtenjem obroča sestavljeni v lažje koreografije. Zvrst je primerna za vsakogar ne glede na starost in občutek za ritem.

– TNZ (trebuh, noge, zadnjica): Priljubljena vadbena zvrst, primerna tako za začetnike kot za nadaljevalce. Poudarek je na natančni in nadzorovani izvedbi vadbenih elementov. Idealna je za ženske, ki želite oblikovati predvsem spodnji del trupa ter trebuh.

– TAE BO: Mešanica kickboxa in elementov drugih borilnih veščin ter aerobike. Izvaja se ob glasbi in je namenjena ljudem vseh starostnih skupin. Intenzivnost vadbe se lahko prilagodi sposobnostim vadečih. Bistvo vadbe se skriva v pravilnem izvajanju udarcev z rokami kot tudi v pravilnih brcah z nogami. Pozitivni učinki vadbe na telo so hitro vidni.

– AERO KICKBOX: Vrsta vadbe, kjer se uporabljajo različne tehnike udarcev in gibanj (podobno kot pri klasičnem boksu). Nožna tehnika je kopirana iz karateja in taekwondoja. Vsi nožni udarci izvirajo iz bočnega predela telesa in tako vplivajo na lepo oblikovan pas in boke.

– AERO BOX: Aerobna vadba z elementi boksa. Boks je ena najstarejših športnih zvrsti. Primerna je za sproščanje negativnih in agresivnih občutkov. Vadba krepi mišice celotnega telesa, še posebej mišice nog, rok in trupa.

– FLY BOX: Aerobna vadba z elementi borilnih veščin, plesa, fitnesa. Pri vadbi se lahko uporabljajo rekviziti, kot so kolebnice, ročke, steperji. Pozitivni učinki vadbe so vidni na celem telesu. Poveča se fizična pripravljenost, izboljša se psihično počutje. Vadba je primerna za vse starosti, saj si intenzivnost vadbe lahko prilagodite sami.

NAJPOGOSTEJŠI AEROBIČNI REKVIZITI

TRX: trak, ki spada v skupino funkcionalnih rekvizitov. Zaradi preproste prilagodljivosti lahko z njim vadijo začetniki, napredno vadeči, starejši, vrhunski športniki, skratka vsi, ki si želijo treninga moči.

BOSU (polžoga): rekvizit za trening ravnotežja; uporaben je na obeh straneh in aktivira več mišičnih skupin hkrati. Z dosledno vadbo se razvije statična moč. Ta zvrst vadbe je primerna za vse, ki si želite izboljšati ravnotežje, popraviti držo in zmanjšati možnost nastanka poškodb. Uporablja se pri funkcionalnih treningih, rehabilitaciji poškodb in tudi pri aerobiki, kjer nadomesti step.

GYMSTICK: vsestranski pripomoček za trening celotnega telesa. Z redno vadbo se povečajo mišična moč, ravnotežje, gibljivost, izboljšata se koordinacija, aerobna sposobnost, zviša se odpornost imunskega sistema. Vrstni red barv in težavnostih stopenj je sledeč: zelena, modra, črna, srebrna in zlata. Intenzivnost vadbe se prilagaja glede na telesno pripravljenost posameznika. Za začetnike in skupinsko vadbo je priporočljiva modra ali zelena barva. Vse ostale barve so primerne za individualno vadbo in trening vrhunskih športnikov.

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

Sodelujoči strokovnjak

PODOBNE INFO

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj

PREBERI VEČ