VIDEO: Kako razbremeniti utrujene oči

Svoje oči vsak dan obremenjujemo, ker veliko presedimo pred računalnikom, zaradi stresa, divje naglice na vseh življenjskih področjih in gledanja televizije. Ponujamo nekaj preprostih vaj, da si spočijete oči. To lahko privede do poslabšanja vida. S preprostimi vajami za vsak dan se lahko naučimo, kako lahko bolj zavestno ravnamo s svojim vidom, kako sprostimo oči in s tem ustavimo poslabšanje vidnih zmožnosti.

Pogosto je vzrok za slabovidnost tesno povezan z napetostjo očesnih mišic, zato sta pomemben del celovite očesne vadbe krepitev in sproščanje očesnih mišic. Če so oči dlje časa usmerjene na majhno nepremično površino, to predstavlja veliko obremenitev za očesne mišice. Vzrok je v tem, da se z dolgim in koncentriranim strmenjem zmanjšata premikanje očesne veke in solzenje, oči pa postanejo suhe in utrujene. Obstaja nekaj praktičnih nasvetov za vsak dan, kako se temu izogniti in izboljšati vid pri delu za računalnikom, branju in gledanju televizije ter drugih opravilih, ki zahtevajo pozornost in koncentracijo.

Ker pa vemo, da učenje včasih zahteva kar nekaj časa pred knjigami predvsem pred ustnimi spraševanji, testi, pa si preberi nekaj načinov, kako lahko svoje oči razbremeniš.

  • Polaganje dlani na oči: Za pet do deset minut položi dlani na oči. Ta vaja sprošča oči in hkrati pomirja.
  • Dihanje: Primerne so katerekoli vaje za pravilno dihanje. Na primer zapri oči in devetkrat globoko vdihni in izdihni. Lahko poiskusiš tudi tole vajo: globoko vdihni, nato pa v kratkih in močnih sunkih izgovarjaj črko “f” ali “s”, dokler ne izdihneš vsega zraka.
  • Kroženje z glavo: Zapri oči, nagni glavo in kroži v velikem loku čez desno ramo nazaj in preko leve rame naprej ter obratno. Vajo ponovi sedemkrat v obe smeri.
  • Vaja s palcem: Iztegni roko naprej, dvigni palec, ga drži približno 40 centimetrov pred očmi in se zazri vanj, nato v daljavi išči točko, ki leži za palcem, dokler palca ne boš videl dvojno. To ponovi sedemkrat.
  • Masaža senc: Zapri oči in s krožnimi gibi masiraj sence približno pol minute.
  • Stiskanje nosu: S palcem in kazalcem desne ali leve roke pol minute masiraj obe strani nosnega korena.

PUSTITE KOMENTAR