Vsem anketiranim se za predstavljene informacije iskreno zahvaljujemo. V uredništvu se vsako leto trudimo, da dobimo nove izjave študentov. Če to ni možno, si pridržujemo pravico do objave lanske izjave ali pridobivanja anket na terenu. Ker smo predstavili mnenja le nekaterih smeri posameznih fakultet, priporočamo, da podatke upoštevate le okvirno.

Marko Jurman, Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu, smer: Informatika v sodobni družbi, 1. letnik
»Za študij družboslovne informatike na podiplomski stopnji sem se odločil, ker ponuja širok spekter znanja in vpogled v delovanje sistemov (tehnoloških in družbenih). FIŠ sem obiskoval že na dodiplomski stopnji in moram reči, da se mi je zelo dopadel pristop profesorjev, kar se je na podiplomskem študiju le še dvignilo na višji nivo, saj še bolj vzpodbujajo kreativnost in so odprti do novih idej. Predavanja in vaje so prilagojene in se začnejo po 16. uri. Način pridobivanja končne ocene za posamezne predmete se z leta v leto spreminja. V letošnjem letu smo prvi semester skoraj v celoti opravili z bolj obsežnimi seminarskimi in domačimi nalogami. Medtem ko imamo v drugem semestru večinoma predmetnik zastavljen tako, da so seminarske naloge predpogoj za pristop k izpitu. Trenutno se mi zdita najbolj koristna predmeta Virtualne skupnosti, kjer smo preučevali obnašanje človeka in kako vplivati njanj v resničnem življenju, kot tudi virtualnem; in Varnost elektronskega poslovanja, ki se povezuje z prej omenjenim predmetom, saj je človeški faktor ključen pri varnosti informacijskih sistemov.«

Nino Vranešič, program: Informatika v sodobni družbi
»Študij Informatika v sodobni družbi predstavlja dobro razmerje med družboslovnimi in naravoslovno-tehničnimi vsebinami, ki jih v 21. stoletju primanjkuje. Menim, da investicija v znanje in osebni razvoj ni nikoli zgrešena investicija, vedno namreč iščem načine za osebno izpopolnjevanje. Vaje in predavanja se dopolnjujejo, kar pripomore k razumljivosti obravnavane tematike. Predvsem vaje zahtevajo sprotno delo. S pomočjo raziskovalnih in seminarskih nalog, ki jih izvajamo v sklopu predmetov, pa dodobra spoznamo tudi praktične vidike. Obvezna literatura se nahaja v fakultetni knjižnici, pogosto posežem tudi po dodatni, tuji literaturi. Predavatelji v spletno učilnico redno nalagajo prosojnice, ki so v kombinaciji z lastnimi zapiski vedno dobra iztočnica za pripravo na izpit. Najtežji predmeti so tisti, ki od študenta zahtevajo veliko obveznosti (domače naloge, raziskovalno nalogo). Težavnost pa je seveda odvisna tudi od prehodne izobrazbe. Majhne skupine pri vajah omogočajo individualno posvetovanje, kar omogoča pristen odnos med študentom in profesorjem. Profesorji so v primeru vprašanj vedno hitro odzivni preko e-maila oziroma spletne učilnice.«

Martina Črček
»Že na informativnem dnevu sem dobila občutek, da s tem študijem lahko izboljšam zaposlitvene možnosti. Predavanja in vaje potekajo v popoldanskem času, ravno tako tudi izpiti. To je dobro za študente, ki delajo. Vso potrebno učno literaturo nam priskrbijo predavatelji, za seminarske naloge si literaturo izposodim v knjižnici ter pobrskam po spletnih straneh. Najbolj koristni so predmeti, ki so uporabni v praksi oz. pri katerih delamo primere iz prakse. Naučili smo se modelirati in simulirati poslovne procese, pri enem izmed predmetov smo postali vodje projekta, pri drugem smo spoznali varnost elektronskega poslovanja. Tudi statistika je dokazala, da je zelo pomembna. Vse to lahko uporabimo, ne le v poslovnem svetu, ampak tudi v zasebnem življenju. Vsak predmet zahteva svoja znanja. Ko se učimo je vse težko, ko pa osvojimo znanje, se nam zdi preprosto. Kot prednosti bi izpostavila povabilo k uspešnemu projektu OKEANA. Na fakulteti nisi le številka, imamo predavatelje ter strokovno usposobljene strokovnjake, ki so vedno pripravljeni pomagati.«

Helena Jakše, program: Informatika v sodobni družbi
»Za študij sem se odločila, ker sem želela pridobiti višji nivo znanja, predvsem pa znanje iz področja informatike. Predavanja in druge obveznosti so potekali predvsem v popoldanskem času. Vse obveznosti so bile smiselno razporejene tako, da študentje nismo bili preobremenjeni, ampak si lahko s tekočim delom opravil vse obveznosti. Na fakulteti imamo dobro organizirano spletno učilnico, kjer imamo študentje na voljo večji del literature in možnost hitrega kontakta s profesorji. Najbolj koristni predmeti so tisti, kjer lahko s praktičnim primerom pokažemo, da smo svoje znanje dvignili za vsaj en nivo. Med pozitivne stvari študija bi med drugim uvrstila tudi pridobitev veliko novega znanja, hiter odziv profesorjev in ostalih sodelavcev fakultete, sodelovanje in seznanitev študentov z gospodarstvom.«

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

PUSTITE KOMENTAR