Tovrstne spletne strani v večini primerov ponujajo storitve, kot so npr. nega obraza in telesa (pedikure, masaže, savne), prenočitve v hotelih in izlete, gostinske storitve, vstopnine idr., ter vsak dan objavljajo različne privlačne ponudbe (običajno od 50 do 90 % ceneje), ki pa so časovno omejene. Če se potrošniku ponudba določenega izdelka oz. storitve zdi zanimiva, se prijavi oz. registrira, rezervira kupon in počaka, da se nabere zadostno (minimalno določeno) število ljudi, ki jih zanima prav ta ponudba. Ponudba »uspe«, če se za istovrstni nakup odloči določeno število interesentov, zato gre v bistvu za kolektivni nakup. Če se zgodi, da se ne »prijavi« dovolj kupcev, nihče ne plača, v primeru pa, da je število nakupov omejeno tudi navzgor, imajo prednost tisti, ki so bili hitrejši oz. so se prijavili prej.

PA PLAČILO? REKLAMACIJE?

V primeru, da se za ponudbo odloči dovolj interesentov, plačilo ponudbe izvedete s katero od plačilnih kartic ali pa znesek nakažete s pomočjo plačilnega naloga oz. položnice na določen račun. Po izvedenem plačilu (pri plačilu s plačilnim nalogom to traja nekoliko dlje) je kupon uporabniku posredovan v elektronski obliki po e-pošti, kupon natisnete in ga uveljavljate na mestu, kjer se izdelek dobi oz. kjer se storitev izvaja. Pri večini spletnih ponudnikov se morate za reklamacije, če jih seveda želite uveljavljati, ponudniku oglasiti v roku 14 dni od opravljenega nakupa. V tem primeru boste dobili vrnjeno kupnino oz. določene ugodnosti, ki jih lahko uveljavljate pri katerem od naslednjih nakupov.

NASVETI ZA VARNO KUPOVANJE KUPONOV

Vseeno pa je pri tovrstnih zadeva potrebna previdnost, še bolj pa nekatera zlata pravila, ki naj bi jih imeli pred očmi pri vsakem nakupovanju: kupi stvari, ki jih zares potrebuješ, preberi tudi drobni tisk in ne pusti se zavesti. Saj veste: »Previdnost je mati modrosti.«

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

KOMENTARJI

PUSTITE KOMENTAR