Trud
– Zelo pomembno je, da pokažete trud in voljo. To pomeni, da se potrudite vse naloge narediti čim boljše, vprašate po nejasnostih, si zapisujete stvari, ki jih profesor razlaga, poudari
– Dobro je, da ga upoštevate tudi takrat, kadar svetuje kakšno dodatno literaturo ali kaj bi bilo priporočeno ali želeno dodatno narediti. Takrat lahko nanj naredite največji vtis, saj se neobveznih dodatnih nalog verjetno ne bodo lotili vsi sošolci.
– Pomembno je, da se zavedate, da na predavanju ne sedite le zato, ker morate opraviti izpit, ampak zase, da se nekaj naučite za svoj poklic in zato želite iz tega pridobiti kar največ.
Sodelovanje
– Poleg tega, da se trudite, morate pokazati tudi sodelovanje. To pomeni, da profesorja v času, ko povpraša po tem, če ima kdo kakšno vprašanje – vprašate, kar vas zanima. Naj vam ne bo nerodno, saj ste pri predmetu zato, da se o snovi nekaj naučite, in niste tam, ker že vse veste in znate.
– S postavljanjem vprašanj profesorju pokažete, da vas snov zanima in se zares želite kaj naučiti, poleg tega pa profesorjem veliko pomeni, saj jim s sodelovanjem izkažete neko spoštovanje in pokažete, da ste jim zares prisluhnili. Saj veste, da bi bilo tudi vam neprijetno, če bi razlagali tja nekam v prazno in ne bi nihče nikoli postavil nobenega dodatnega vprašanja. Potem bi se vprašali, če vas je med razlago sploh kdo poslušal. Vsi smo ljudje in delujemo na podoben način, zato se lahko postavite v vlogo profesorja, ki predava neko snov, pa boste tako tudi najlažje ugotovili, kaj bi naredilo na vas vtis, katerega poslušalca bi si vi najbolje zapomnili in zakaj.
Dobro opravljene naloge
– Seveda veliko štejejo tudi dobro opravljene naloge. Vedno se najdejo dodatne naloge, kot je delo v skupini, seminarska naloga, poročilo, članek, najti dodatno gradivo ali pa določene naloge, ki jih opravite na vajah. Tudi, če delo poteka v skupini, se potrudite po najboljših močeh in vedno poskušajte k obveznemu dodati še kaj neobveznega, mogoče pobrskati za kakšno informacijo več in nadgraditi neko snov, kaj bolj podrobno opisati, prikazati s fotografijami, grafi.
– Veliko je tudi v vizualnem prikazu, zato se potrudite pri videzu in oblikovanju seminarske naloge, kakšnih projektov, predstavitev. Profesorji v času svojega dela in vsakoletnega predavanja ter izvajanja enakih vaj in nalog vidijo in preberejo ogromno izdelkov, zato si bodo zapomnili le takšne, ki bodo s čim izstopali. To lahko storite tako, da pobrskate po dodatni literaturi in pokažete, da ste se bolj potrudili; da se zares potrudite s fotografijami, prikazovanjem nekih podatkov s tabelami, grafi, z dobro opravljeno anketo in analizo rezultatov. Seveda je odvisno, za kakšno stvar gre, ampak pri vsaki nalogi se lahko še posebno potrudite. Poleg tega bo to v korist predvsem vam in nadgrajevanje vašega znanja. Ne učite in trudite se za profesorja!
Dodatne dejavnosti
– Dober vtis boste naredili, če se boste vključili v dodatne dejavnosti, ki jih vodi profesor. To je lahko kakšna delavnica, krožek ali kaj organiziranega mimo vašega predmeta. Profesor bo imel tako možnost, da vas tudi drugače spozna.
– Vedeti morate, da če pri predavanjih ne sodelujete in nikoli o ničemer ne povprašate, potem vas profesor med nekaj desetimi poslušalci ne more opaziti in spoznati, da se trudite in se zares zanimate. V času izven predavalnic pa vas tako lahko spozna pobližje in ne samo na podlagi tistega, o čemer se pogovarjate na predavanjih.
– Le udeležite se kakšne dodatne delavnice, saj boste tako izvedeli še več praktičnega znanja ob teoriji na predavanjih, bolje potem tudi razumeli vso snov, pokazali zanimanje in naredili vtis.
hih – enostavno! Bistvo vsega je, da se naučiš tko ko je treba in kar je pač potrebno, saj niti ne delaš verjetno šole zaradi učitelja kajne?