Preberite, v katerih primerih štipendijsko razmerje miruje, preneha in kako se lahko izognete vračilu štipendije. Kaj narediti, če vam ne uspe opraviti vseh obveznosti. Vračilu štipendije se lahko izognete tako, da v rokih izpolnite vse študijske obveznosti, ki jih predpiše štipenditor in pravočasno sporočate o vseh morebitnih spremembah. Preberite, ali se lahko vračilu pravzaprav sploh lahko štipendije izognete?

Preberite, kako se lahko vpišete v študentski servis in naročite študentsko napotnico. Kakšna je minimalna urna postavka. Kdaj se izvede plačilo študentskega dela. Koliko lahko največ zaslužite. Kako je študentsko delo obdavčeno?? Kako poiskati študentsko delo in na kaj aziti pri dogovorih z delodajalcem.



Kaj narediti, če ugotovite, da vaš študij ni to, kar ste si predstavljali? Vztrajati ali se prepisati na drug program, ali celo drugo fakulteto? Prvi korak je, da se zavedate, da se to lahko zgodi vsakomur, zato ne glejte na to kot neuspeh temveč kot spoznanje, kaj vas v življenju veseli in zanima.

Verjetno se vam ob vsem tem postavi tudi vprašanje, kaj vse je treba postoriti pred odhodom na študij v tujino. Pripravili smo izjave študentov, ki so preživeli vsaj en semester svojega študija v tujini. Vprašali smo jih, kje so stanovali, koliko so morali hoditi na predavanja, kaj so si najbolj zapomnili in kaj vam svetujejo.

V izpitnem obdobju smo obremenjeni s podatki, ki jih je treba vedeti za posamezni izpit. Vsak študent ima svoj način učenja, a pomembno je, da se učite s ciljem in da si snov zapomnite, za večno. Poznamo različne učne tipe, in sicer psihologija loči med vizualnim, avditivnim in kinestetičnim. Preverite trike, ki bodo ustrezali vašemu stilu.

Naredite si plan, da se boste udeležili vsaj 1 kulturnega dogodka ali obiskali 1 kulturno znamenitost na mesec. Sestavite si seznam kulturnih aktivnosti iz različnih področij. Pripravili smo raznolik izbor predlogov, da boste odkrili nova področja zanimanja.

Z vsakodnevnim gibanjem porabimo največ energije, lahko ga razdelimo v dve skupini: transportno gibanje (pot na faks peš ali s kolesom, nakupovanje, hoja po stopnicah) in delovno-rekreativno gibanje (sprehajanje, pospravljanje, športne aktivnosti). Dva ali trikrat tedensko vsakodnevnemu gibanju dodajte še športno rekreacijo. Redna telesna aktivnost prispeva k zmanjšanju negativnih posledic sodobnega sedečega načina življenja. Ne le da izboljšujete funkcionalno in gibalno sposobnost, prispevate tudi k boljšemu počutju – fizičnem in psihološkem.

Prijavi se na novice in vse pomembne informacije boš prejel/a na mail.

PUSTITE KOMENTAR