VIDEO: Vključite antistres

VIDEO: Vključite antistres

Določena količina stresa je koristna in nas spodbuja k večji učinkovitosti, preveč stresa pa deluje prav nasprotno in ima negativne posledice. Stres komaj občutimo, kadar se nečemu lahko prilagodimo, kadar pa se ne moremo prilagoditi, pa takšen stres ne popusti dokler nam ne uniči duševnega in telesnega zdravja.

Posledice stresa

Telesni simptomi: glavobol, vrtoglavica, vznemirjenost, utrujenost, slabotnost, škrtanje z zobmi,trzanje obraza, bolečine v hrbtu, občutek napetosti v mišicah, razbijanje srca, občutek kratke sape slabost, bruhanje, slaba prebava, prebavne motnje, tresenje, drhtenje, motnje spanja, neješčost, pomanjkanje zanimanja za spolnost.

Čustveni simptomi: poslabšana koncentracija, pozabljivost, pomanjkanje odločnosti, izguba smisla za humor, napetost, živčnost, vznemirjenost, depresivnost, žalost, potrtost, strah, zaskrbljenost, pesimizem, razdražljivost.

Vedenjski simptomi: zloraba alkohola in drog, prenajedanje, kajenje, grizenje nohtov, kričanje, preklinjanje, jok, pomanjkanje volje, težave s spanjem. Misli: tega ne zmorem; to, vsi pritiskajo name; težko mi je; slabo se počutim; zmešalo se mi bo; preveč je vsega.

Stres in magnezij. V današnji prehrani zaradi sodobne predelave primanjkuje magnezija, zaradi fizičnih in psihičnih obremenitev, pa ga še dodatno izgubimo.Pomanjkanje magnezija namreč poveča dovzetnost za stres, stres pa vodi v pomanjkanje magnezija. Kadar ste izpostavljeni stresnim dejavnikom, povečajte vnos magnezija. Magnezij se lahko učinkovito in preprosto pridobi z mineralno vodo, ki ima poudarek na zadostni količini magnezija in nadoknadi pomanjkanje magnezija zaradi nepravilne prehrane, kajenja, stresa ali športa, hkrati pa tudi sprošča in pomirja kar je pomembno za odpravo stresnih dejavnikov. Magnezij je antistresni mineral, ki varuje srce pred obremenitvami stresa, preprečuje mišične krče, močne menstrualne krče, lomljivost nohtov, nespečnost, utrujenost, glavobol …

Kadar ste torej izpostavljeni stresnim situacijam kot so naprimer priprava diplome, zagovor diplome, iskanje službe in opravljanje razgovorov, so to vse stresne okoliščine, zato povečajte vnos magnezija. Odličen vir je mineralna voda, ki bo hkrati dobro dela tudi zaradi tekočine, vas bo sprostila, osvežila in pomirila.

Kaj pomaga proti stresu

Prehrana, ki ne obremenjuje telesa in pokriva povečane potrebe po vitaminih (A, C, E, B-skupine), mineralih (železo, kalcij, selen, magnezij, cink) – zelenjava in sadje, žitarice. Pijte veliko vode.

Sprostitev: meditacija, joga, savna, masaže, kopeli. Uporabite sprostitvene tehnike, kot so avtogeni trening oz avtogeno sproščanje, progresivna mišična relaksacija, vizualizacija.

Telesna vadba, glasba, ples so vedno dobra ideja.

Pozitivno razmišljanje: poskusite se osredotočiti na pozitivne stvari v življenju – poudarjajte pozitivno in čim manj časa razmišljajte negativno.

Samozavest: stojte za svojimi prepričanji. Naučite se reči NE.

Organiziranjte svoj čas: naredite seznam nalog, ki jih morate opraviti, razvrstite jih po pomembnosti in naredite urnik, kdaj jih boste opravili.

Pogovor o težavah: zaupajte svoje težave prijateljem in s tem zmanjšajte breme.

Smeh: čim več se smejte. Smeh spodbuja imunski sistem.

Čas za razvedrilo je pomemben in ga poiščite tudi med najbolj natrpanim urnikom.

Sprememba navad: poskušajte spremeniti svoje slabe navade (prenehajte kaditi, igrati igre, gledati preveč televizije ipd.).

Dovolj spanja: spite 7 do 8 ur na dan.

Vsak dan pišite dnevnik. Predvsem stvari, za katere ste hvaležni, saj ima hvaležnost po najnovejših raziskavah velik vpliv na srečo.